in Projecten, publicworks

GOED = ANTWOORDEN

Afgelopen maand heb ik 3 vragen voorgelegd aan de de specialisten op Workforce van Fast Moving Targets.

  1. Hoe kan Goed.is deelnemen aantrekkelijk maken voor mogelijke delers?
  2. Hoe boort Goed.is nieuwe bronnen aan, hoe en waar vindt Goed.is mensen die graag en regelmatig delen in hun vriendenkring en een latente behoefte hebben om dat ook voor de rest van de wereld te doen?
  3. Hoe maak je van die mensen ambassadeurs voor Goed.is?

Er zijn 23 antwoorden op gekomen die daarnaast vaak nog treads hebben naar verdieping. Erwin Blom heeft er een blogpost van gemaakt waar hij bij elke vraag een kleine samenvatting heeft gegeven. Ik had het niet beter kunnen doen. Ik heb nu een lijst van meer dan 40 punten waarbinnen ik weer een 10 tal heb geprioriteerd en enkele zelf heb doorgevoerd zover mijn kennis dat toeliet.

De komende tijd zal ik samen met Gerard van Enk kijken hoe we de wensen kunnen verwezenlijken.

Wat vind jij?