in Geen categorie

daytum – verzamel je dagelijkse data

In 2001 had ik de kriebel dat ik mijn consumentisme graag zou willen omzetten in data. Daarom verzamelde ik al mijn bonnetjes en wilde deze aankopen opsplitsen in product – merk – keten – tijd – plaats – prijs. Maar bij gebrek aan kennis en geld is daar nooit meer van gekomen dan een flash presentatie waarvan ik nu alleen nog maar een screendump heb :-).

2003_bemyguest

Maar daytum geeft mij dat gevoel weer helemaal terug.

Whether you would like to tally an afternoon or a year, Daytum can help you collect and communicate the most important statistics in your life. From an up-to-the-moment personal dashboard, to a tabulation of an event, a home for sports scores, or as a corporate tool, the uses for Daytum may be limitless.

Wat vind jij?

Webmentions

  • Ben ik mijn bonnetjes? – Erik Visser

    […] er één keer eerder zijdelings over geschreven en ooit een presentatie van gemaakt. maar verder niet. Dus waarom nu? […]